Möhippa

Veckoslutet har gått i möhippans tecken - jag och två andra tjejer är brudfrämmor åt A på bröllopet om några veckor och nu var det dags för möhippa!

Lite motorcykelåkning, Hype-dans, boboll, långlunch, bastubad, kräftskiva och brunch senare var resultatet hur lyckat som helst! På söndag när jag kom hem var jag alldeles utmattad av urladdningen och träningsvärken från dansen och bobollen (jag har inget minne av att man måste springa så där mycket på jumppatimmarna på högstadiet när vi spelade boboll!) sitter fortfarande i, men det får det vara värt. Om inte annat så för att bruden själv verkade vara så jättejättenöjd. Och då kan jag nog betala med lite träningsvärk.

Nu ska vi bara se till att de blir gifta också, men det borde nog inte vara några problem på den fronten.

Kommentarer

  1. Bruden var faktiskt jättejättenöjd!! :)

    SvaraRadera
  2. Anna - Så bra! Jag har jättejätteträningsvärk, men är nog också jättejättenöjd!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet