Fredag - organiserdag!

Idag gör jag det jag är bäst på: organiserar. Utprintade artiklar som legat i odefinierade högar har blivit insatta i plastfickor med etiketter (jag botaniserade lite i office-supplies-förrådet - vilken guldgruva!) och alla böcker som jag inte behöver just nu står på rad med små gula post-it-lappar med kommentarer som sticker ut överallt. Dessutom har jag städat datorn också så att det är lättare att hitta bland alla elektroniska artiklar som alla heter nånting i stil med report_combisystem.

Vis av att alla mina kompisar har haft problem med att lägga till innehållsförteckningar och sidnumreringar och rubriker och sånt när diplomarbetet är fem före färdigt har jag också gjort det nu, genast i början.

Och till på köpet har jag skrivit en del också idag. Effektiv fredag på gång här!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet