Google reader

Jag kan inte sluta förundras över Google och alla dess extra funktioner och grejer som alla är überbra. Idag upptäckte jag Google Reader (antagligen borde jag som den nörd jag är ha vetat om det här länge redan, men man kan inte alltid vara perfekt.) och är redan helt såld: den håller ju reda på alla mina bloggar och hemsidor som jag läser regelbundet och meddelar mig snällt om när det har uppdaterats nånting. Fantastico. Dessutom kunde den på nåt sätt luska ut vad jag brukar läsa så jag inte ens behövde berätta det åt den, och nu ger den mig en massa tips om annat jag kunde digga. Najs.

Som bloggskrivare har jag bara en tanke - att läsa bloggar genom google reader ger knappast utslag i de enskilda bloggarnas besöksstatistik va? Och jag som diggar min besöksstatistik på Google Analytics (ett annat fantastiskt google-verktyg) jätte-mycket. Så egentligen är google reader nog inte så bra för er, bäst att ni loggar in på lessormore.blogspot.com helt som vanligt i framtiden också - allt för att min besökskurva skall se lika fin ut i framtiden också. Thank you for cooperating. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet