Sista inlägget om förlovningen, jag lovar

Just nu händer det ju då inte så mycket mer än att jag frossar i svensk press och skriverierna om förlovningen. Undrar vad alla tidningar skall spekulera om nu - hittills har det kommit en "säker" rapport om när förlovningen skall ske typ en gång i veckan och nu är allt klappat och klart så det finns inget att granska mer. Istället blir det säkert spekulationer om vem som skall få göra klännigen och granskningar av hur han nu riktigt klarar sig som fästman, första granskningen kommer säkert i samband med hennes namnsdag om några veckor...

Idag skulle jag mycket hellre vara journalist på nån skvallerblaska än skriva diplomarbete men för allas vårt mentala välmående så är det nog bäst att jag koncentrerar mig på det iallafall.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.