i <3 otnäs

Nu när jag skriver diplomarbetet och bara har en kurs kvar är jag ganska sällan i Otnäs jämfört med de tidigare 6 åren då det var mitt andra hem, men varje gång som jag kommer hit så blir jag alldeles varm om hjärtat. Alla dessa nördar och konstiga människor och att det händer så mycket spännande här och att det finns så många minnen härifrån gör det till en bra plats att vara på.

Snart är säkert alla mina tankar om Otnäs höjda i ett rosa skimmer för mina minnen är nog redan förskönade och alla ångestfyllda tentläsningsminnen är förträngda och jag är inte ens utexaminerad ännu.

Nu ska jag gå på föreläsning med en bunt fantastiskt förutsägbara irriterande smarta nördar med dålig personlig hygien och för långt hår. jippie!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet