Mötesrapport

Den blodiga granskningen på mötet av det jag skrivit hittills var inte alls blodig utan alla var mycket nöjda och belåtna med det jag hade gjort. Nästan för belåtna tycker jag - det måste ju rimligtvis vara nånting fel ens någonstans?!?

Som vanligt blev det en hel del diskussion om vad allt som skall inkluderas i arbetet och jag fick oväntat medhåll av min professor om att jag inte kan skriva om allt som dom skulle vilja att jag skulle ta upp och ändå göra ett bra arbete. Bra bra.

Allt som allt fick jag en hel del tips om vad jag skall sträva efter och har nu ny iver att jobba vidare med arbetet - efter påsk blir det fältstudier i rörkoppling så fram tills dess skall jag studera ritningar och analysera kopplingsscheman.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet