WoopWoop - get a move on!

Bra och effektiv måndag idag med mycket nytt: mötet idag på eftermiddagen gick riktigt bra - idag fick jag ännu mer klarhet i hur de vill att jag vinklar mitt arbete och namn på många personer som tydligen brinner av iver för att lära mig hur man kopplar fjärrvärme. :)
Till och med föreläsningen var bra - till min stora förvåning visade sig föreläsaren vara av det mer entusiastiska slaget som aktiverade deltagarna och jag lärde mig en hel del, nästa vecka är det mellanförhör så det är dags att börja aktivera sig nu.

Tyvärr var jag inte riktigt lika insatt på aerobicen: jag hamnade på en väldigt koreografisk timme och det var så länge sen jag gjorde det senast att jag mest stod i vägen för alla andras svängar och sparkar och mest var på väg åt fel håll hela tiden. Ups.
I en extremt överaktiv stund gjorde jag ännu en halv timmes yogaprogram när jag kom hem.

Nu har jag säkert använt upp all energi för hela veckan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.