Karl Lagerfeld on a tuesday morning

När jobbet tog ifrån mig Facebook och Gmail (jag väntar med fasa på den dagen då de upptäcker blogger och spärrar det) måste jag skapa nya tidsfördriv och skapade mig ett konto på Twitter. Visserligen tänkte jag inte twittra själv, men det finns många coola att följa, t.ex. Karl Lagerfeld:

I am not allowed to have a favorite bag because I have to create the next one. I have to like change to keep it alive.

När det gäller Karl Lagerfeld är det här förresten en mycket underhållande blogg. Let's go to champagne land, darlings!

Kommentarer

  1. haha.. måste kolla in det.
    det där med låsta sidor är lite jobbigt

    SvaraRadera
  2. rona: ja visst är det kul med twitter - man kan surfa runt i evigheter där bara man hittar någonstans att börja.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet