Ibland har man tur Uppdaterad

Jag vann just ett presentkort på 25euro till gymmet dit jag får gå gratis från jobbet. Ödets ironi, eller hur? Första gången i mitt liv jag vinner nånting på lottdragning vinner jag det till ett ställe där jag annors inte heller skulle betala nånting.
Men bruden som ringde och meddelade den glada nyheten sade att presentkortet går att använda också till andra grejer på gymmet - kanske jag sku kunna gå på massage för pengarna..

Uppdaterad 13.42
Jag kom på vad jag ska göra med presentkortet - dom får fixa ett personligt gym-program åt mig. Sånt där så man vet hur många magmuskler man ska göra och hur många armmuskler osv. För nu orkar jag aldrig träna så för jag har inget program att följa.

Uppdaterad 17.25
Nähä.Presentkortet går inte att använda som jag hade tänkt, utan bara för motion. Alltså ingen massage, inget solarium och inget gym-program. Nähä. Så nu har jag ett presentkort till ett gym där jag redan går gratis. Grejt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet