5 frågor med svar

Dom här 5 frågorna kom till mig via Emil som fick dem från Bekännelser i Göteborg och så vidare och så vidare...Men här är mina svar:

5 album i min ipod
jag har ingen ipod men om jag skulle ha den så skulle där finnas

Gwen Stefani - Love.Angel.Music.Baby
Jamie Cullum - Twentysomething
Bo Kaspers Orkester - Hittills
Lisa Ekdahl - En samling sånger
och förstås Humpsvakar - Elfte Dukningen

5 filmer jag har sett nyligen

Tout le plaisir est pour moi
Scent of a Woman
Million Dollar Baby
The Aviator
Hercules

5 trevliga saker som har hänt nyligen

Bröllopet som var så roligt
Kräftskivan i somras
Att det varit en så fin sommar
Att sommaren snart är slut (kanske lite motsägelsefullt här..)
Att så många läst min blogg

5 böcker jag har läst nyligen

Nu blir det svårt...

Underdog (men vad heter författaren?)
Isprinsessan (heter den så?) - Camilla Läckberg
Akta er killar här kommer Gud och hon är jävligt förbannad - Linda Skugge
Storlek 37 - Louise (vad heter hon nu igen?)
Väninnan - samma Louise som jag inte kommer ihåg vad hon heter

5 mp3-filer i min spellista

Rihanna - Pon de Replay
Bo Kaspers Orkester - Hon är så söt
Gwen Stefani - Hollaback Girl
Jamie Cullum - Twentysomething
Humpsvakar - Humala

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet