Så trött, så trött

Precis varendaste en morgon den här veckan har jag varit dödstrött, och legat kvar i sängen alldeles för länge och sen fått bråttom och missat bussen och sen halvsovit på jobbet hela dagen nästan.
Men imorrn är det fredag och på lördag morgon ska jag ha sovmorrn, på lördag kväll blir det flickmiddag och på söndagen blir det slappdag. Sen är det bara måndag, tisdag och onsdag och sen är det semester.
Ikväll är det Konstens natt, det är nu man borde vara kulturell och insupa kultur i helsingfors. Konceptet kunde dock utvecklas lite, nu kan man inte uppleva nånting bara för att man råkar gå förbi, utan det mesta sker inomhus, så man måste planera sina upplevelser. Planerade upplevelser är inte lika roliga som improviserade upplevelser..

Kommentarer

  1. jag är så lycklig över att jag inte ska gå upp sex förrän nästa fredag! äntligen får jag sova liiiite längre iallafall! *gäsp*

    SvaraRadera
  2. Längtar också till lördag, men det brukar sluta med att sonen väcker mig halv sju i alla fall...*suck*

    SvaraRadera
  3. sova och inte kunna/få sova är ett evigt problem,i varendaste en blogg jag läser finns det inlägg om trötthet. Snart börjar jag tro att det är en folksjukdom!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet