dagens 5 frågor

Den här tog jag över av Hedgehog

1. Trivs du bäst i byxor eller kjol? Byxor - det finns inget jag trivs bättre i än mina jeans.

2. Går du helst med eller utan skor på sommaren? Jag tycker om att gå barfota i teorin, men inte i praktiken, det sticks. Men på vintern drömmer man ju alltid om att gå barfota.

3. Tycker du bäst om sommaren eller vintern? Sommaren.

4. Använder du smink eller är du helst osminkad till vardags? Jag har nog nästan alltid någon form av smink, iallafall lite..

5. Lägger du nycklar och andra prylar i fickorna eller använder du handväska? Det beror på vad jag har på mig och vart jag är på väg - till jobbet har jag handväska, till matbutiken ryms det jag behöver i fickorna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.