Bra dag

Idag har det varit en bra dag - åt lunch med A och S hann nästan med och sen föreläsning och sen biblioteket i några timmar där jag lyckades räkna svåra hemuppgiften själv (är väldigt stolt över den prestationen). Så stolt var jag att jag åkte till nyöppnade köpcentret Sello och vips, sisådär en halvtimme senare kom jag ut med en påse innehållande en puderrosa omlottkofta från benetton. Den kommer att passa bra med nya jeansen som har rosa sömmar. Jag tycker om rosa. Och efter garderobsrensningen igår då 5 tröjor blev slängda i sopsäcken behöver jag faktiskt nya, lite snyggare tröjor som man också kan ha på jobbet. (Den där sista meningen är bara till för att dämpa mitt samvete över att jag är så dålig på att handskas med pengar..)
Hur som helst, imorrn på jobbet får den göra debut.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet