Fredagsplaner

Idag blev det en oplanerad sovmorgon, hade tänkt stiga upp någotsådär tidigt och hinna läsa lite innan jag åker på föreläsningarna, men istället blev det sovmorrn. Så nu är klockan redan halv tolv och jag har inte fått nånting gjort.
Men ikväll blir det kul, flickmiddag hos A och sen ut i natten. Måste köpa en flaska vin på vägen. Och imorrn på förmiddagen åker T och jag till lande. T lova köra, som tur. Annars skulle det ju inte vara någon idé med att jag köper en flaska vin på vägen till A.

Kommentarer

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. hej!

    nu ser jag ditt lejon, fast det ser nog lite ut som om du skulle sväljas ;) ses ikväll vännen, är nu på jobbet, sen hem och tota lite.

    T

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet