Snurrig natt

oh-oh. Jag har just ramlat in genom dörren efter flickmiddag hos A med efterfest på nattklubben "Stockholm" (joo - precis så internationella är vi i Helsingfors). Nu är det snurrigt i huvudet. För min del slutade kvällen på Mc Donald's med S, T stack iväg till Böle på efterfest med nån gymnasiekompis och alla andra spred sig för vinden, typ.
Jag borde sova så jag orkar åka bil till lande imorrn på förmiddagen men måste lyssna lite på Norah Jones "Don't know why" först. Så skön låt.

Kommentarer

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. haha, fullblogg! jag ahr alkolos på min dator...eller jag vill inbilla mig det iallafall! ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet