Ändring i klädplanerna

Jag blev just tvungen att ändra min klädplan för kvällens kräftskiva pga besöket på simstadion igår. Jag hade simdräkt istället för bikinin för jag hade inte tänkt sola, men sen ville T sola lite när det var så varmt och inte tänkte jag på att man blir brun mera så nu har jag inte-så-klädsamma streck av simdräkten på ryggen. Så det blir ingen tubtopp ikväll. Men nu på hösten är simstadion som bäst - ingen trängsel mera, men skönt uppvärmt vatten och varm höstsol. Ett speciellt lyckat simstadionbesök var det för mamma bjöd oss på lunch vid Tölöviken efteråt, och sen tog vi en tur på salutorget.

Senare på fredagskvällen var M och jag barnvakter till M:s småsyskon, två 6-åriga tvillingpojkar. Vi var på bio och såg Madagascar och en åkte vi spårvagn tillbaka till hotellet. Jag tror att dom tyckte att spårvagnen var lika intressant som bion.

Som sagt, ikväll blir det kräftskiva, men före det ska jag på yngsta kusinens konfirmation.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet