Huslig söndag

Nu har jag strykt alla kläder - det är typ andra gången det händer sen jag flyttade hemifrån för snart två år sedan. Men nu är iallafall alla t-skjortor rena. Egentligen tycker jag ganska mycket om att stryka, man kan se på tv samtidigt och sen så blir allting slätt och fint och så doftar det gott dessutom. Har annors också försökt få upprett lite här hemma så att hösten kan börja imorrn med ett städat hem, har bytt lakan, dammsugit och tvättat och skurat i (nästan) alla hörn.
Nu ska jag bara slötitta på tv lite (det kommer Lara Croft och i brist på bättre ser jag på den) och sen ska jag sova och samla krafter för morgondagens föreläsningar.

Kommentarer

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. ja men lara croft är ju faktiskt liiiite bra ;) men du är duktig du...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.