Utmattad, men mätt och belåten

Ajajaj - har alldeles ont i vaderna, fötterna och händerna efter golfrundan, är tydligen inte van med att gå så långt. Men det gick bra, jag hade långa fina (nästan) raka slag. Dessutom spelade jag ganska jämnt spel, inga stora svackor i spelet. Resultatet 25 poäng är jag riktigt nöjd med. Ska försöka hinna med en runda till den här veckan, när studierna börjar nästa vecka blir det fullt upp med dem så då hinner man inte spela.
Sedan blev jag hemma hos mamma och pappa på middag och kom hem för en stund sen, med en påse fullastad med blåbärspaj, parmesanost, gravad lax, karelska piroger och en paprika och andra väsentligheter. Så nu lever jag en stund igen.
Gonatt.

Kommentarer

  1. nej tyvärr...jag f ö r s t å r inte golf....

    SvaraRadera
  2. Det lönar sig att försöka förstå golf - men det går bara att prova, man kan inte försöka förstå utan att prova.. =) Men jag diggar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.