Fredag

Nästan hela förmiddagen idag gick åt till att peta ihop sångbladet till sitsen ikväll - det är så jobbigt med så många som säkert aldrig varit på sits, dom kan knappast så många sånger heller så jag fick ta ganska lätta sånger med på bladet. Sen hjälpte jag till att posta 800 inbjudningar till lördagslunchen i oktober, om inte 100 människor anmäler sig nu blir jag arg. Men man skulle ju tycka att det av 800 inbjudningar för två personer ens skulle komma 100 personer. Återstår att se.

Nu har jag just varit i dushen och ska bara äta lite och fixa mig och sen bär det av, först på coccare och sen på sits. Hoppas det blir en bra kväll och att jag får vettigt bordssällskap som vet hur man handskas med sprit och inte ligger med huvudet i riset vid varmrätten (it has been known to happen...)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet