Hejdå Berlin - Hej igen Helsingfors

Nu är jag hemma igen i Helsingfors där busschaffisarna är otrevliga och de flesta har fula kläder och talar jätte högt i telefon överallt. Home sweet home.
Och min lägenhet har nog aldrig varit så fin som när jag kom innanför dörren idag, och min garderob är full av kläder som jag väntar på att använda. På 5 veckor hinner man tröttna ordentligt på de toppar och t-skjortor som ryms i en kappsäck.

Imorgon börjar hösten, men vädret verkar inte vara så höstigt. Kanske det ännu finns möjlighet att sola lite, man vet aldrig.
Helsingfors är nog en bra plats att bo på.

Kommentarer

  1. Hope you had a pleasant stay!

    Oliver
    http://en.fewo-berlin.biz

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet