Tjuvlyssnat

Den här sajten är ju bara sa bra. Dagens fynd:

Kille 16+: Jo, jag har fått sommarjobb. Jag säljer sockor.
Tjej 16+: Sockor?
Kille 16+: Ja, såna där 2-pack sockor. Man ringer till folk och säljer för specialerbjudanden. Det är ett helt okej jobb, fast det kan hända lite pinsamma grejer.
Tjej 16+: Vaddårå?
Kille 16+: Jo, jag ringde och skulle sälja till någon, och när de svarade så frågade jag om X var hemma, och han i telefonen ba "Nää, X dog förra veckan.."
Tjej 16+: Nej men Gud så hemskt!
Kille 16+: Jaa, jag vet. Jag blev ju så grymt chockad, så jag klämde fram "Men... vi har ju svarta strumpor".


Nu ska jag ga och kolla in ett hostel där jag eventuellt skall bo de sista 10 dagarna i berlin. Rapport följer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.