Tyskakursen avslutad

Idag var tyskakursens sista dag. De här fyra veckorna har gatt jätte snabbt, i början kändes det som en halv evighet och nu är kursen redan slut. Idag fick vi betygen och jag är nog mycket nöjd med mitt, nu hoppas jag bara att universitetet hemma vill godkänna kursen och ge mig lite studiepoäng för den. Lite vemodigt är det att kursen är slut - jag hade ju just lärt känna alla i gruppen... Men det är skönt ocksa, det var massor med jobb och väldigt intensivt sa de följande 10 dagarna skall jag bara njuta av Berlin och se allt som jag inte har hunnit se ännu sa att jag kan komma hem och veta att jag verkligen har sett det som finns att se i Tysklands huvudstad.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hej då tutten!

Ett veckoslut på landet

No mulberry for this girl.